گریه
نوشته شده توسط : امیرمسعود کریمی

 

یادته یه روز بهم گفتی هر وقت خواستی گریه کنی برو زیر بارون

که نکنه کسی اشکات وببینه و بهت بخنده ...

 گفتم:  اگه بارون نیومد چی ؟؟؟ گفتی اگه چشمای قشنگ تو

بباره آسمون گریه اش میگیره ...

گفتم : یه خواهش دارم ... وقتی آسمون چشمام خواست بباره

تنهام نذاری ...

گفتی : به چشم ...

حالا امروز من دارم گریه میکنم اما آسمون نمیباره ...

تو هم اون دور دورا ایستادی و داری بهم میخندی .





:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 181
|
تعداد امتیازدهندگان : 55
|
مجموع امتیاز : 55
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
الهه در تاریخ : 1390/2/21/3 - - گفته است :
سلام دوست خوبم ممنون از اينكه به وبم سر زديد من عكس هايي رو كه ميزارم براي استفاده كاربران گذاشتم من در اين مورد عكس هاي بيشتري ميزارم خوشحال ميشم به وبم دوباره سر بزني . كامياب و موفق باشي گالري عكس الهه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: